Ocupații - coduri COR

Funcționari în serviciul cu publicul > Agenți în centre de informare >
Recepționeri în domeniul hotelier
4224
Această cod COR "4224" se referă la ocupația de Recepționer în domeniul hotelier. Recepționerii sunt persoane care au sarcini administrative și de servicii în cadrul unui hotel. Acestea includ înregistrarea și eliberarea camerelor, preluarea și înregistrarea rezervărilor, înregistrarea și încheierea conturilor de plată, preluarea și transmiterea mesajelor, precum și furnizarea informațiilor despre unitatea hotelieră și despre obiectivele turistice din apropiere. Ei trebuie să aibă cunoștințe bune despre limbile străine și despre tehnologia informațională, precum și să fie pregătiți să ofere oaspeților o experiență plăcută și lipsită de stres. De asemenea, ei trebuie să fie capabili să rezolve rapid șieficient orice probleme pe care oaspeții le pot întâmpina.
cod CORdenumire ocupație
Membri ai corpului legislativ, ai executivului, înalți conducători ai administrației publice, conducători și funcționari superiori
Specialiști în diverse domenii de activitate
Tehnicieni și alți specialiști din domeniul tehnic
Funcționari administrativiFuncționarii administrativi înregistrează, organizează, arhivează, evaluează și realizează prelucrarea informațiilor, efectuează lucrări de secretariat privind operațiunile financiare (de casă), aranjamente de călătorie, solicitări de informații și întâlniri.
Funcționari cu atribuții generale inclusiv operatori la mașini de scris/calcul
Funcționari în serviciul cu publiculFuncționarii în serviciul cu publicul tratează cu clienții în legătură cu organizarea de călătorii, operațiunile financiare (monetare), cererile de informații, programarea întâlnirilor, operarea centralelor telefonice și se ocupă de intervievarea pentru anchete sau pentru completarea aplicațiilor de eligibilitate pentru servicii.
Casieri, operatori la ghișeu și asimilați
Agenți în centre de informareAgenții în centrele de informare furnizează informații clienților sau obțin informații personal, prin telefon sau prin alte mijloace electronice, cum ar fi e-mailul, în legătură cu organizarea de călătorii, descrierea de produse sau servicii ale unei organizații, înregistrarea și întâmpinarea oaspeților și vizitatorilor, stabilirea de întâlniri, conectarea apelurilor telefonice și colectarea informațiilor de la respondenții la sondaje sau din aplicațiile pentru servicii.
Consultanți și funcționari în agențiile de voiaj
Funcționari în centrele de informare
Operatori centrale telefonice
Recepționeri în domeniul hotelier Recepționerii în domeniul hotelier înregistrează vizitatorii, repartizează camere, furnizează informații cu privire la serviciile hoteliere, fac rezervări de camere, țin evidența camerelor disponibile pentru ocupare, eliberează documentele de plată vizitatorilor la plecare și încasează plățile.
recepționer de hotel
lucrător concierge
șef de recepție hotel
tehnician compartiment securitate hotel
responsabil cazare
Funcționari în birouri de informații
Recepționeri (exclusiv în domeniul hotelier)
Operatori de interviu pentru sondaje și cercetare de piață
Agenți în centre de informare neclasificați în grupele de bază anterioare
Funcționari în serviciile de evidență contabilă și financiară
Alți lucrători în servicii suport în domeniul administrativ
Lucrători în domeniul serviciilor
Lucrători calificați în agricultură, silvicultură și pescuit
Muncitori calificați și asimilați
Operatori la instalații și mașini; asamblori de mașini și echipamente
Muncitori necalificați

Categorii de date